esmaspäev, 7. märts 2011

Ma kirjutasin siia just pika teksti ja see ei salvestanud midagi ära -.-


anyway, sinna ma kavatsen kohevarsti minna, kui see lumi kohe ära ei sula .. niikõrini on sellest lumest. Mul on jalad sinikaid täis kukkumisest ..
MA MUUTSIN BLOGI VÄLIMUST ! Ma olen nii uhke enda üle, ainult et ma ei saanud aru, kuidas ma saan siia panna muusikalingi nii, et see ei läheks youtube'i vaid oleks siin (ma loodan, et te saite aru).
Nii, keegi võiks kooli põlema panna, kuna see on täielik lastepiinamine, ma tahan vaheaega !!!!!!!!

Vaheaeg tuleb kindlasti super, me lähme carolineni juurde:):):):):)
Niiiiiiiiii, vahepeal oli väga tore spordipäev, kus oli väga mõnus suusatada, see on mu lemmiktegevus, ma teeks seda koguaeg kui saaks .. ausalt

JAAAA, tantsuvõistlus oli kaaa :D tulemused saame homme (teisipäeval) teada, me vist väga haledalt feilisime, pms ühepäevaga mõtlesime tantsu välja ja kui esinema läksime, siis oli kõik meelest läinud .. :D
okei, kui mu blogi nüüd ka ära ei salvestu, siis tuleb järka postitus alles aasta aja pärast ..

TSAUPLAU, KOHE ON SUVI(KEVAD) :):)

MARIE.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar