laupäev, 18. detsember 2010

IGAVUS

OKIIIII cax on eemal ja ketsi ma pole msnis näindki, rääkimata sellest et see loll ei tulnd koori (vihased smailid) ja mul on nii igav, et ma otsustasin siia kirjutada.
MUL KLAVIATUUR EI TÖÖTA !!!!
nii, reede hommikul oli minu ja caxi vahel selline armas fight, kus cax musikallikiisumiisu hõõrus oma jalanõu vastu mu pead -.--.--.-
ja mudu oli selline tore  =))))))))))))))))))))))))))))
AAAA ja täna õhtul tegi cax mu tuju niiiheaks, kuna ta ütles mulle niiiiii armsa lause mulle msnis :):)   (K)(K)(K)
MINA SAIN TÖPA 4-JA IKKAGI !!!!!!!!!!!!!!!!!! JEESSSSS
ja mul isegi võimalus mata 4 saada, kui esmaspäeval töö viie peale teen(mille ma arvatavasti teengi,kuna ma olen pääääääääääääris palju õppind :D )
KERTU ütles, et ta ei saa mu blogist aru, andesta mulle :D
mul ikka tõsiselt igav =(  okei, rohkem ma sellisei blogisi ei tee ! :D

okiiii, tsaunüüd

Rex =)

1 kommentaar:

  1. haha , mamsu ...sa laulad kooris ?:d:d:d:d:d:d , ja lahe lause ...kuna ta ütles MULLE nii armsa lause MULLE msnis . :d:d hästii :d

    VastaKustuta